There's a New Flipper in Town
Berbekalkan segala yang dia pelajari dari Tarek, Heather memulakan ubah suai solo pertamanya dan dia mendapati bahawa ia tidak begitu mudah. Mujurlah dia telah mengumpul pasukan impian, namun kesukaran yang mereka hadapi mungkin terbukti terlalu mencabar.