Market Slows, Inventory Woes
Tarek dan Heather mengubah rumah 1960-an yang mengasyikkan di California Selatan di mana seni bina moden abad pertengahan diketengahkan. Tarek juga cuba mencari cara untuk mengurangkan inventori tertunggak dalam pasaran hartanah yang sentiasa berubah.