A Crafty Flip
Tarek dan Heather hadapi binaan gaya Craftsman berusia 100 tahun yang membawa lebih banyak soalan daripada jawapan. Selepas berdepan pecah masuk, kelewatan permit dan pesanan perubahan besar, pasangan itu tidak pasti jika patut meneruskan projek itu.