Rocky Horror Reno
Ia perubahan penuh kejutan apabila Tarek dan Heather memulakan pengembaraan seterusnya di kampung halaman Tarek di Buena Park. Sambil mengimbau kenangan bersama keluarga, Tarek berusaha untuk ubah harta benda yang tidak jelas menjadi rumah keluarga moden.