Our First Flip
Tarek dan Heather memulakan perjalanan baharu sebagai pasangan hebat ketika mereka baik pulih rumah ngarai dengan pemandangan panoramik. Namun pembinaan lama dan pelan lantai ganjil memberi beberapa cabaran. Tarek dan Heather berkongsi berita kehamilan!