Five Flipping Bears
Ia menggamit kenangan untuk Heather ketika dia dan Tarek menuju ke kampung halamannya untuk membaik pulih rumah di Big Bear. Tarek ditolak keluar dari zon selesa dengan beberapa reka bentuk berani, sama ada menjual kabin atau menyimpannya untuk disewa.