Out of the Rubber Ashes
Selepas kekalahan yang dahsyat, ego Pasukan Outkast tercalar, tapi jangan anggap mereka sudah lenyap. Mereka perlu berkumpul semula untuk menghadapi cabaran terbesar apabila menentang Jay Payso dari Detroit dan batalion Kereta Terpantasnya di Motor City.