No Fast Redemption
Pasukan 256 dalam kemenangan berturut-turut dan menguasai Dirty South. Malcolm Storey dan pasukannya mencari peluang untuk memaksa Eric ke dalam perlumbaan dendam. Tanpa tempat untuk bersembunyi, Eric cari bantuan adiknya untuk penyelamatan.