Grudge of Thrones
Eric menguji pasukannya untuk memulihkan S-10 yang pantas. Untuk menang, mereka perlu mengalahkan Mustang pantas yang 256 bina dua tahun lalu. Plot Malcolm terhadap 256 semakin rumit apabila dia persiapkan Lil' Dukenya dengan bantuan daripada Memphis 10.