All Torqued Up
Keadaan menjadi tegang apabila Dayne Hearn memberitahu Pasukan 256 tentang pasukan lumba grudge baru Malcolm Storey. Sementara itu, Malcolm berusaha menarik Brant Arnold untuk menyertai pasukan grudge Malcolm dan menentang Eric Malone.