Kings of Grudge
Malcolm Storey telah mengumpulkan satu pasukan yang mungkin mampu menyaingi Pasukan 256. Tetapi dengan enjin Dayne Hearn rosak dan Malcolm bergelut dengan kerosakan keretanya, Lil' Duke, Pasukan Outkast yang baru dibina berkemungkinan dikalahkan.