Build Back Badder
Eric Malone mendepani Pasukan 256 tentang perlumbaan menentang Memphis 10 yang memecahkan pasukan itu. Apabila Malcolm Storey disingkir, dia memulakan plot untuk pengambilalihan. Eric pula mengumpul saki-baki pasukannya bagi mempertahankan gelaran mereka.