Grudge in Motor City
Dodge mencabar Eric Malone untuk perlumbaan dendam di Woodward Avenue, Detroit, bagi menentang bintang media sosial untuk membina Hellcat terpantas. Pasukan Outkast menghadapi masalah dengan Jay Payso, yang katanya memiliki Kereta Terpantas di Motor City.