Little Puppy, Big Heart
Khaleesi si anak anjing Golden Retriever perlu dibedah. Juruteknik haiwan, Blair patah hati disebabkan anjing tua kesayangannya, Zula, dan semasa pandemik global, Dr. Jeff dan Hector pastikan haiwan peliharaan orang-orang tua diberi rawatan secukupnya.