Making a Splash
Dr. Jeff dapat tahu sesuatu yang mengejutkan apabila anjing jalanan, Kova datang dengan kecederaan di kaki. Selepas dicampak keluar dari kereta, Fonda perlukan rumah baru manakala Dr. Jeff bina kolam renang untuk anjing kesayangannya, Fred.