New Body for Lolly
Dr. Jeff sediakan anjing Shiba Inu untuk dibedah selepas dilanggar kereta, tapi keputusan ujiannya bawa berita buruk. Dr. Baier bedah angsa buat kali pertama, dan seekor anjing Yorkshire Terrier yang gemuk mula turunkan berat badan.