Wild at Heart
Dr. Baier syak saraf tunjang seekor ferret cedera selepas diserang sekumpulan kanin. Dr. Jeff singgah ke pusat perlindungan serigala untuk mandulkan sekumpulan serigala kacuk dan tiga ekor anjing yang diselamatkan dari pusat perlindungan haiwan.