Healing Farm
Dr. Jeff uruskan pembedahan kaki anjing Pit Bull dan luka di bibir bawah seekor kucing yang mencabar. Dr. Amy rawat anjing sakit selepas balik perkhemahan, dan Dr. Don keluarkan batu karang daripada haiwan peliharaan juruteknik haiwan, Christina.