Never Human
Amy dan Steve menuju ke Ohio, di mana kuasa gelap menyebabkan keretakan dalam perkahwinan pasangan. Lebih teruk lagi, pengantin baharu sentiasa diserang. Mereka takut seseorang akan mati jika mereka tidak dapat menyingkirkan roh jahat dari rumah mereka.