Town of the Dead
Steve dan Amy pergi ke Upper Darby, PA, di mana seorang ibu tunggal mendakwa orang mati menyerang tiga anaknya. Aktiviti itu semakin berbahaya dari hari ke hari dan dia bimbang jika ia tidak dapat dihentikan seseorang akan mati.