Puppet Master
Steve dan Amy pergi ke Indianapolis, di mana suami isteri mendakwa kuasa gelap mendatangkan malapetaka dalam kehidupan mereka. Mereka takut rumah itu berniat membunuh untuk menghalang mereka daripada menyediakan rumah selamat kepada dua cucu mereka.