Damned in the Desert
Steve dan Amy pergi ke Marana, AZ, di mana kuasa ghaib mengancam untuk memusnahkan kewarasan dan kesihatan pasangan New Age. Mereka takut jika sesuatu tidak dilakukan, perkahwinan mereka tidak akan kekal -- dan begitu juga masa mereka di bumi ini.