Last Call
Steve dan Amy pergi ke Palatka, FL, untuk menyiasat aktiviti paranormal ganas di bar pusat bandar. Pemilik mendakwa semua menjadi huru-hara apabila memulakan pengubahsuaian dan takut perniagaan keluarga dikutuk.