Detox
Steve dan Amy pergi ke Elizabeth City, NC, di mana seorang wanita mendakwa aktiviti paranormal meningkat sejak dia sedar. Dia takut jika kejahatan mengintai di rumahnya tidak dapat dihentikan, dia akan jatuh ke jalan gelap yang tidak dapat kembali.