Safari Style
Tommy dan kru memberi penghormatan kepada pemenang Rali Safari Afrika Timur '71 dengan ubah Nissan Z serba baharu menjadi tunggangan khusus era yang perlu bersedia untuk penampilan sulung SEMA.