'67 Vette Hits the Track
Sementara pasukan itu terus meletakkan putaran mereka sendiri pada Chevy Corvette yang telah diubah suai klasik '67, Tommy merekrut rakannya Dewayne untuk mendapatkan bahagian dalam dalam bentuk yang paling kemas.