Mr. B's Controversial Corvette
Salah seorang pelanggan terbaik kedai ada permintaan yang besar. Kini Tommy dan anak-kru perlu menyiapkan satu-of-a-kind '54 Chevy Corvette binaan sebelum pameran kereta tempatan yang besar.