The Blue Ridge Buckin' Bronco
Tommy Pike dan kru biasa mengubah kenderaan jalan tanah, jadi apabila pelanggan menurunkan Bronco '74, ia akan dihidupkan. Mereka mengubah dengan tambah enjin gergasi kepada badan baharu, cat cantik dan dalaman direka semula sepenuhnya.