Beast of the Southeast
Seorang pelanggan membawa Tommy Chevy Vega '73 miliknya untuk pemulihan nostalgia. Pasukan perlu menyingsing lengan baju mereka dan membongkar semua isu mengenai restomod separuh masak ini.