Top Secret Impala
Rakan Tommy dan teladan Kenny menjual Chevy Impala 1960 ketika dia memulakan keluarga dan menginginkannya kembali sejak itu. Tommy merancang untuk memulihkannya, tetapi menyimpan rahsia itu lebih mencabar daripada yang pernah dibayangkan.