I Love It
Tommy dan pasukannya meneruskan rahsia '60 pemulihan Chevy Impala. Mereka menghidupkan semula mesin itu dengan suspensi baharu, enjin yang dibina semula dan dalaman yang menakjubkan, sebelum menyatukan semula figura bapa Tommy dengan kereta idamannya.