The Puggle Struggle
Chandler mesti menangani krisis koala, manakala Terri membantu untuk menjaga kemasukan puggle. Seekor penyu bernama Billy menjalani pembedahan kritikal, dan Bindi meminta Chandler dan Robert membuat kejutan hari jadi wombat yang istimewa.