Bad Boy Bunker
Robert mengendalikan wombat agresif Bunker, perpindahan untuk anakonda Nikki. Terri membantu merawat lorikeet cedera akibat ribut hujan batu. Robert dan Chandler bekerjasama untuk membuat hidangan istimewa untuk wanita keluarga Irwin.