Robert’s Great Gator Challenge
Sejarah tercipta di Zoo Australia apabila Robert dan pasukan menangkap dan menempatkan semula aligator terbesar. Pembiakan koala mengambil sukar untuk Bindi dan Hospital Hidupan Liar, Terri memberi lebih ruang kepada gajah Sumatera berkeliaran.