Terri’s Wonder Wallaby
Terri menjawab panggilan apabila Daniel, walabi yang istimewa, cedera parah dan tidak dapat berjalan. Robert dan Chandler meluncur ombak sebelum kembara untuk mengambil biawak Komodo baharu, Bindi memeriksa Tallbert anak zirafah.