Yhwach melarikan diri dari sangkar di sekeliling Istana Diraja palsu Squad Zero untuk berdepan dengan Hyosube, yang melindungi Istana Diraja yang sebenar. Yhwach memaksa Hyosube untuk membenarkan dia masuk.