Ikkaku, Yumichika, dan Arrancar bekerjasama untuk melawan zombi Giselle. Tetapi kumpulan itu terkejut apabila Giselle mendedahkan umpannya yang seterusnya, Kapten Hitsugaya dari Skuad 10.