Ichigo bersedia untuk meninggalkan Istana Diraja untuk kembali ke Seireitei tetapi dihalang oleh Hyosube yang mendakwa bahawa Ichigo tak boleh mengalahkan Yhwach. Di Wandenreich, Yhwach mengumumkan bahawa Uryu sebagai penggantinya.