Isane dan Yachiru sedang merawat Kensei dan Rojuro apabila mereka diserang oleh Gwenael, seorang Pemusnah yang bukan sahaja mempunyai keupayaan untuk menghilangkan diri secara fizikal tetapi juga boleh memadamkan kewujudannya daripada ingatan lawannya.