Choose Your Own Misadventure
Shawn Pomrenke kembali ke Tomcod. Bosan dengan kotak sluis yang rosak, Kellys menghidupkan semula peralatan lama "Keranda." Zeke menemui terumbu karang yang boleh menghasilkan emas yang lumayan. Chris McCully merancang untuk menyelam maraton.