A Tale of Three Miners
Penerjunan berbahaya ke kawasan lebih dalam menimbulkan malapetaka pada pemampat udara Chris McCully. Shawn menjelajah tanah asing untuk mendapatkan emas bagi memastikan operasinya terbiaya. Kotak sluis yang rosak boleh bawa bencana untuk para Kelly.