The Pit and the Pugilists
Mempertaruhkan operasi aisnya, Shawn mesti membersihkan ais pada kaksanuya yang dipenuhi emas bagi mengelakkan lumpur musim panas. Pergaduhan kru menjejaskan keuntungan Vern. Chris membuat pertaruhan berisiko yang memaksanya menggandakan matlamat emasnya.