The Art of Cold War
Kru Vernon mencuba selaman pertama mereka di medan perang yang beku, namun emosi meletus. Zeke mulakan musimnya dengan melawat semula tapak perlombongan lamanya. Shawn menghantar penyelam harapan, dan Kelly mencapai sesuatu yang sangat diperlukan.