Opportunity Knocks
Zeke mesti mengubah strateginya apabila tanah Tomcod terbukti tidak boleh diakses dengan selamat. Kesilapan krunya memaksa Chris McCully untuk memikirkan semula operasinya ketika Kris Kelly berhempas pulas dengan tanah yang mencabar.