Tangled Up in Gold
Putus asa untuk menyelamatkan musimnya, Shawn membuat pertaruhan yang penting. Zeke tiba ke persimpangan kritikal selepas keluarganya melawatnya di lombong. Penyelam Vernon hadapi masalah berisiko di bawah ais. Para Kelly gunakan penyelam baru mereka.