Ayah Gumball adalah "Penjenayah Paling Dikehendaki di Elmore" - tapi apabila Ketua Polis cuba untuk menyiasat, keadaan tidak berjalan mengikut rancangan. Memaparkan klip lucu daripada enam musim pertama 'The Amazing World of Gumball'.