Darwin's Yearbook -- Sarah
Darwin mahu letakkan gambar Sarah di muka depan buku tahunan sekolah. Tapi bila Sarah cuba membantu, keadaan menjadi rumit. Memaparkan klip lucu dari enam musim pertama 'The Amazing World of Gumball'.