Darwin's Yearbook -- Carrie
Darwin mencari gambar Carrie untuk diletakkan di muka depan buku tahunan sekolah - tapi mereka mula mengimbau kembali kembara seram yang lepas. Memaparkan klip lucu dari enam musim pertama 'The Amazing World of Gumball'.