The Gumball Chronicles: Mother's Day
Gumball, Darwin dan Anais perlu dapatkan hadiah untuk Hari Ibu. Adakah mereka akan berikan kad, lukisan atau sesuatu yang lain daripada yang lain? Memaparkan klip lucu daripada enam musim pertama 'The Amazing World of Gumball'.