Darwin's Yearbook -- Clayton
Darwin perlukan foto Clayton untuk diletakkan di muka depan buku tahunan sekolah - tapi dia membuat kesilapan dengan meminta tolong dari Tobias, yang nak letakkan gambar dirinya sendiri pada muka depan!